بهینه سازی سایت به منظور کسب رتبه بهتر در نتایج جستجو یک راهکار پذیرفته شده برای اکثر کسب و کارهاست. ان ها به خوبی دریافته اند که لینک 1 تا 5 در نظر کاربران تا چه اندازه پر اهمیت است. از این رو با انجام اقدامات بهینه سازی سایت سعی دارند بتوانند جایگاه سایت خود را در رتبه 1 تا 5 تثبیت کنند. 

 

اگر مطالب آموزشی سئو سایت را مطالعه کرده باشید احتمالا تصور کرده اید که این فرایند چندان سخت نیست و می توانید براحتی خودتان آن را مدیریت کنید. اما لازم است بدانید در صورتی که در انجام هریک از دستورالعمل هایی که برای سئو ارزشمند است نااگاهانه اقدام کنید در نتایج گوگل نتایج برعکس گرفته و حتی ممکن است سایت شما از نتایج گوگل به طور کل حذف شود.

 

به همین جهت برخی اشتباهات مهم در سئو on page صورت می گیرد را برایتان شرح داده ایم تا از انجام ان ها خود داری کنید.

 

 

اشتباه در انتخاب کلمات کلیدی

گاهی اوقات در برخی کسب و کارها در توصیف محصولات خود از کلماتی استفاده می کنند که مخاطبان آن ها از مجموعه ای متفاوت از کلمات استفاده می کنند. در نتیجه این ناهمانگی مشتریان بالقوه این وب سایت ها را پیدا نمی کنند. تحقیق کلمات کلیدی خوب این اطمینان را حاصل می کند که شما از کلمات مشابه مخاطبان مورد نظر خود استفاده می کنید و این کار باعث ارزشمند تر شدن تلاش های بهینه سازی شما می شود.

 

محتوای فاقد ساختار استاندارد

 

برخی از وب سایت ها محتوای استانداردی ندارند. محتوایی غیر استاندارد است که:

  • تیتر بندی صحیحی ندارد
  • فاقد مقدمه جذاب است
  • از عکس و مولتی مدیا در آن استفاده نشده
  • جملات طولانی هستند
  • فاقد پاراگراف بندی میباشد.
  • اصول نگارشی در آن رعایت نشده است.

عدم استفاده از لینک سازی داخلی

 

 

بدون لینک ها محتوای شما رتبه نمی گیرد. لینک سازی داخلی یکی از سلاح های ارزشمند سئو سایت است. چون کاملا موثر است. با استفاده از لینک سازی داخلی می توانید یک رشد سریع و بزرگ در نتایج گوگل داشته باشید. با یک استراتژی لینک سازی داخلی صحیح می توانید نشان دهید که کدام محتواها به هم ارتباط دارند و کدام یک ارزش و اطلاعات بیشتری دارند. با رعایت اصول لینک سازی داخلی هم گوگل و هم کاربر وب سایت شما را بهتر متوجه خواهند شد. این عامل باعث افزایش شانس حضور وب سایت شما در رتبه های برتر گوگل خواهد شد.

 

استفاده از محتوای کپی


برخی از وب سایت ها به جای تولید محتوا، اقدام به کپی کردن محتوا و قراردادن آن در وب سایت خود می کنند. گوگل وب سایت ها را به تولید محتوای مفید و منحصر به فرد تشویق می کند و تشخیص کپی بودن یک محتوا( حتی بخشی از آن) به سادگی برای گوگل امکان پذیر است و وب سایت هایی که چنین رویه ای را در پیش گرفته باشند، به سختی جریمه خواهند شد.

 

استفاده از کیورد استافینگ (keyword stuffing)


کیورد استافینگ (keyword stuffing) به معنای تکرار کلمه کلیدی به طرز اسپم واری درون محتوا است. در گذشته ممکن بود بتوان با این تکنیک نتیجه گرفت، اما با هوشمند تر شدن گوگل در درک معنای کلمات، وب سایت هایی که از این تکنیک استفاده میکنند شامل جریمه گوگل خواهند شد. زیرا محتوایی که با این سبک تولید می شود، هیچ گونه ارزشی به مخاطب منتقل نمیکند و خواندن آن باعث آزار کاربر خواهد شد.

 

با رعایت همین چند نکته ساده می توانید فرآیند سئو سایت خود را اصلاح و به مرور زمان شاهد افزایش رتبه سایت خود باشید. برای مطالعه بیشتر در مورد بهینه سازی سایت می توانید به مطالب آموزشی سئو وب وان(webone.co) مراجعه نمایید.

 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سایت ,استفاده ,گوگل ,سازی ,لینک ,رتبه ,سازی داخلی ,لینک سازی ,بهینه سازی ,نتایج گوگل ,سازی سایت ,استافینگ keyword stuffing ,کیورد استافینگ keyword
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Josh هنرستان زینبیه دامن ... خرید کاندوم و فروش کاندوم و قیمت کاندم رژیم غذایی وکیل پایه یک دادگستری اگزوز Lisa آزمون دکتراي تخصصي رشته هاي وزارت بهداشت به دکتراي حرفه اي پزشکي نیکان فرایند نواندیش بزرگترین تولیدکننده اسید سولفوریک-کلرید موج دریا